Padengus jau pradėjusias rūdyti vietas tinkamomis antikorozinėmis medžiagomis, jau prasidėjusios korozijos greitis sumažėja keliasdešimt kartų, ypatingai tai aktualu nenaujiems automobiliams, nes padengus antikorozinėmis dangomis stabdžių, kuro magistralės, pakabos dalis, el. instaliacijos jungtis automobilio saugumas ne tik ženkliai padidės, bet ir pareikalaus mažesnių sąnaudų remontui. Taigi, geriau vėliau, negu niekada.
Padengus naują automobilį trijų dangų apsauga, pakartotinai rekomenduojama dengti po 5 metų. Jeigu automobilio dugnas su nežymiais korozijos židiniais , tai rekomenduojama padengti pakartotinai po 3 metų. Jeigu automobilio dugnas su žymiais korozijos židiniais, tai pakartotinai padengti rekomenduojama po 1 metų.
Kuo anksčiau bus padengtas automobilis, tuo bus geriau. Dabartiniai nauji automobiliai rūdija greičiau nei tie patys modeliai, pagaminti prieš 15 metų. Specialistai teigia, jog kokybiškai apdoroto metalo atsparumas korozijai padidėja keliasdešimt kartų, o automobilio naudojimo laikas pailgėja iki 10 metų. Dileriai suteikia garantija kėbului iki 12 metų, bet ji yra nuo kiauryminio prarūdijimo( skylių kėbule). Nedarant papildomos antikorozinės apsaugos jau po 1-3 metų korozijos židinių randama beveik ant visų automobilių. Renkantis nauja automobili patyrę pirkėjai dažnai aplenkia nuo seno žinomus korozijai neatsparius modelius, nors kiti parametrai ir dizainas būna labai patrauklūs. Tos problemos paprastai išsisprendžia padengus naujo automobilio kėbulą trisluoksne DINITROL® dangų technologija.
Esant dideliai konkurencijai tarp gamintojų ir mažinat gamybos kaštus, galvaninių dangų storis dabartinėje automobilių pramonėje paprastai neviršija 3-9 mikronų, o vidutiniškai aktyvaus cinko sluoksnio sunaikinimo greitis esant agresyviai aplinkai esamai Lietuvos keliuose žiema yra nuo 1 iki 6 mikronų per metus ir praktika rodo, kad pirmi korozijos požymiai pasirodo jau po 1-3 metų. Padengimas skardų galvaniniu cinku yra svarbus kovos su korozija metodas, leidžiantis prailginti automobilio kėbulo naudojimo laiką, bet jokiu būdu tai nėra 100 proc. garantija nuo korozijos.
Kokybiško antikorozinio padengimo pagal DINITROL® technologiją viena iš svarbiausių sąlygų yra visų dengiamų dalių (posparnių, dugno plastikinių apsaugų) nuėmimas, senų lapų, purvo ir druskų drėgnos masės mechaninis pašalinimas, kruopštus išplovimas, išdžiovinimas ir po to padengimas skirtingomis labai skvarbiomis DINITROL® ML, DINITROL® Penitrant LT dangomis, taip pat gerai apsaugančia nuo abrazyvinio poveikio DINITROL® 4941 kurios viena kitą papildo korozinio proceso stabdyme. Didžiausi korozijos židiniai būtent ir būna po posparniais, arkų ir slenksčių susijungimo vietose, kitose uždengtose ertmėse ir jų siūlėse. DINITROL® antikorozinių dangų padengimui naudojama beorio išpurškimo įranga išpurškia antikorozine medžiaga iki 320 atmosferų slėgiu, kas suteikia galimybe pasiekti visus, net sunkiai prieinamus kėbulo paviršius. Kitos, keletą metų rinkoje atsiradusios kompanijos, naudoja paprastesnę technologiją, dengia antikorozine danga nenuimdamos jokių dengiamųjų dalių, apsaugų ir posparnių. Antikorozinių dangų padengimui naudoja įranga išpurškiančia medžiagą tik kelių atmosferų slėgiu.
DINITROL® kompanija turinti 75 metus patirties antikorozinių medžiagų gamyboje siūlo kelių dangų dengimo technologija. Mes esame pasirinkę trijų dangų technologija, kuri yra optimaliausia mūsų klimatui ir žiema druskų barstomiems keliams. Dvi dangos (DINITROL® ML ir DINITROL® Penitrant LT) yra labai skvarbios, atstumiančios drėgme ir keliasdešimt kartų sustabdančios net jau prasidėjusi korozinį procesą. Korozijos proceso sustabdymui ypatingą reikšmę turi DINITROL® ML, neturinti analogų pasaulyje, galinti prasiskverbti ne tik į mikroninius plyšelius bet ir į metalo struktūrą. DINITROL® 4941 danga naudojama rudžiu dar neturintiems automobiliams, kuri turi labai gerai suderintas korozijos stabdymo , ir atsparumą mechaniniam poveikiui savybes. Dauguma kitų kompanijų naudoja vieną antikorozine dangą, kuri nėra atspari mechaniniam poveikiui ir jau po kelių mėnesių atvirose dugno vietose jos nebelieka.