DINITROL® – tai neabejotinai patikimiausias ir autoritetingiausias antikorozinių medžiagų ženklas pasaulyje. Jo istorija prasidėjo Švedijoje, palaipsniui išplito Skandinavijoje , o per 75 metus pelnytai tapo lyderiu visame pasaulyje. Pirmiausiai tai DINITROL antikorozinės medžiagos atsirado Skandinavijoje, kur automobilių korozijai palankios sąlygos, antra -Švedijos automobilių VOLVO bei SAAB gamintojai buvo pirmieji pradėję gamyboje naudoti DINITROL antikorozines medžiagas ir tai leido šiems automobiliams tapti atsparumo korozijai etalonu. Ir trečia-Dinitrol antikorozinės medžiagos dėl savo efektyvumo bei patikimumo tapo plačiausiai naudojamomis antikorozinėmis medžiagomis aviacijos pramonėje, kur reikalavimai ypatingai aukšti. Unikali antikorozinis padengimo DINITROL medžiagomis technologija ženkliai prailgina automobilio kėbulo gyvavimo laiką, suteikia saugesnį eksploatavimą pakabos dalims, stabdžių ir kuro sistemai, apsaugo el. jungtis ir mazgus nuo oksidacijos. DINITROL® antikorozinė apsauga išlaiko estetišką automobilio išvaizdą ir sutaupo daug lėšų kėbulo, pakabos ir el. sistemų remontui.

PAGRINDINIAI TECHNOLOGIJOS ETAPAI:

  1. Automobilio dugno plovimas aukšto slėgio vandens srove. Ratų, posparnių ir visų dengiamųjų skydų, technologinių kamščių nuėmimas ir tolesnis kruopštus druskų bei nešvarumų plovimas aukšto slėgio vandens srove iš visų sunkiai prieinamų vietų ( kur yra pagrindiniai korozijos židiniai) naudojant druskų ir purvo tirpiklius.
  2. Automobilio dugno džiovinimas stipria karšto oro srove.

3.Automobilio dugno, slenksčių, lonžeronų  kruopšti apžiūra, rūdžių modifikavimas ir nekokybiškos senos dangos pašalinimas, stovio įvertinimas ir padengimo varianto parinkimas.

  1. Automobilio variklio, kitų dalių (kurios nesidengia antikorozinę danga) apklijavimas dengimo popieriumi ir plėvelėmis, technologinių kamščių išėmimas iš slenksčių, lonžeronų ir kitų elementų turinčių vidines ertmes.
  2. Dugno ir dugno uždarų еrtmių, lonžeronų, vidinių ertmių, taškinių siūlių, varžtų, užraktų, spynų, statramsčių, slenksčių vidinių ertmių, ratų arkų, važiuoklės dalių, stabdžių ir kuro magistralės dalių, rėmų, el. instaliacijos jungčių padengimas labai skvarbiomis medžiagomis DINITROL® ML ir DINITROL® Penetrant LT.
  3. Durų vidinių ertmių, sparnų vidinių ertmių, variklio gaubto vidinių ertmių, galinio dangčio vidinių ertmių, variklio skyriaus padengimas labai skvarbia DINITROL® Penetrant LTdanga.
  4. Dugno bei ratų arkų padengimas tiršta, vaškinga danga DINITROL® 4941(4942). Ši danga užtikrina ilgalaikę apsaugą nuo korozijos ir abrazyvinio poveikio. Dengiama, kai nėra matomų korozijos židinių, naujiems ir kelių metų automobiliams neturintiems korozijos židinių.
  5. Dugno bei ratų arkų padengimas tiršta, vaškinga danga DINITROL®4479 ženkliai pagerinančia garso izoliaciją.Tinka tik naujiems automobiliams.
  6. Padengtų dangų džiovinimas, pašalinimas dengiamų plėvelių, automobilio nuimtų dengiamų detalių surinkimas, automobilio valymas valikliais, plovimas putomis, kokybės tikrinimas, garantinio sertifikato, video įrašo paruošimas.
    Esant nepakankamam prieinamumui prie uždarų ertmių, tik suderinę su klientu, gręžiame papildomas 10mm skylutes pagal individualias schemas kiekvienam modeliui (įpurškus antikorozinių medžiagų, jos uždaromos originaliais kamštukais). Šios individualios schemos yra DINITROL technologijos išskirtinis bruožas, nes jos yra suderintos su automobilių gamintojais, atspindi kėbulo konstrukcijos ypatumus ir užtikrina, kad visos jautriausios korozijai kėbulo vietos būtų padengtos be jokio neigiamo poveikio kitiems kėbulo elementams.

Pagrindiniai svarbiausi padengimo antikorozinėmis medžiagomis etapai  filmuojami 2K raiška ir klientui  pateikiami USB laikmenoje kartu su garantiniu sertifikatu.
Mūsų ANTIKOROZIJOS CENTRE ypatingą dėmesį skiriame sunkiai matomų korozijos židinių neutralizavimui,  automobilio dengiamų detalių ardymui ir surinkimui. Kokybiško antikorozinio padengimo viena iš svarbiausių sąlygų yra visų dengiamų dalių (posparnių, dugno plastikinių apsaugų) nuėmimas, susikaupusios drėgnos masės (žemių, senų lapų, purvo, druskos kristalų) mechaninis pašalinimas, kruopštus išplovimas ir išdžiovinimas(didžiausi korozijos židiniai būtent ir susidaro po posparniais, arkų ir slenksčių susijungimo vietose ir kitose uždengtose ertmėse).Prieš dengiant visada automobilio dugnas būna paruoštas kaip ant gamyklos konvejerio.

Kviečiame apsilankyti mūsų antikoroziniame centre! Po mūsų atliktos aukščiausios kokybės antikorozinio padengimo paslaugos, Jūsų automobilis nepraras saugumo dėl paveiktų korozijos kėbulo ir važiuoklės dalių, pareikalaus žymiai mažiau išlaidų remontui ir išlaikys didesnę likutinę vertę. Laiku pasirūpinus kokybiška antikorozine apsauga, automobilis ir po 15 metų eksploatacijos gali būti nepriekaištingo stovio.